Media

Het is de kerntaak van media om te informeren en/of te inspireren, zowel via inhoudelijk redactionele content als via advertenties. Zolang zij dat doen, voegen zij een zekere waarde toe: voor de consument die de informatie tot zich neemt; voor de retailer die in het medium adverteert; én voor de uitgever die het medium ontwikkelt en verspreidt.


Wat is onze rol? Retail Media heeft als missie om retailers en consumenten via media met elkaar te verbinden. Oftewel: wij willen dat retailers hun reclamebudgetten zo efficiënt mogelijk kunnen besteden, dat consumenten op maat kunnen worden bediend met relevante aanbiedingen en dat media zich hierin mee redactioneel en commercieel kunnen doorontwikkelen.


Hoe wij dat doen? Door als onafhankelijke partij het totale medialandschap te overzien en vanuit dat helikopterperspectief retailers te ondersteunen bij het genereren van respons op hun mediabestedingen. Door zelf ook eigen communicatie initiatieven te nemen, media concepten te ontwikkelen en te exploiteren en tevens daarbij samen te werken met de bestaande lokale media. Dit om gezamenlijk tot een zo efficiënt en goed mogelijk geïntegreerde communicatie te komen waarbij ieder zijn rol vervult en de consument het best bereikt wordt en er haar/zijn waarde in terugvindt.

 

Meer informatie

U wenst meer informatie of contact en/of een vrijblijvend bezoek?
Klik hier voor een afspraak