De Retailer

Als winkelier wilt u een zo hoog mogelijke respons op uw advertenties. Uw reclamebudget is immers niet onbeperkt. Van elke euro die u aan reclame besteedt, wilt u dan ook overtuigd zijn dat die goed is besteed. Dat is niet altijd eenvoudig.


Het betekent namelijk dat u keuzes moet maken waar u het beste kunt adverteren? Moet u zich beperken tot één krant of website? Of is het beter te kiezen voor een mix aan media? Een combinatie van lokale en regionale kranten, magazines en websites?


Daar komt nog een tweede punt bij: u bent de hele dag in touw. Inkopen, verkopen, personeel aansturen… De werkweek is toch al zo kort. En hoezeer u zich ook bewust bent van het belang van effectieve reclame, het schiet er gewoon bij in om daar voor goed te gaan zitten.


Daarom is Retail Media opgericht. Als onafhankelijke partij. Om orde en overzicht te scheppen in de media. Door naast de winkelier te gaan staan. Met hem of haar mee te denken. Ideeën aan te reiken. Alternatieven. Met één doel voor ogen: de winkelier en consument via de media weer bij elkaar te brengen. Ervoor te zorgen dat u in uw communicatie aantoonbare respons genereert.


Retail Media zet daarbij vooral in op het nemen van initiatieven die de retailer, winkelier eenvoudig, betaalbaar maar effectief in staat stelt mee te doen aan digitale communicatie. Een manier die steeds meer consumenten kiezen.


Retail Media creëert hier voor geen subjectieve websites maar objectieve digitale platvormen zoals www.mijnwinkelsin.nl en www.mijnvoordeelin.nl die daadwerkelijk proberen de retailer met de consument structureel en duurzaam over en weer te verbinden. Zodat alle lokale aanbiedingen dagelijks binnen “click” bereik van de consument brengt, die zij/hij aan haar/zijn boodschappenlijstje toe kan voegen.

 

Meer informatie

U wenst meer informatie of contact en/of een vrijblijvend bezoek?
Klik hier voor een afspraak